curacao2017.reismee.nl

dag 6 alweer

na een lange reis zijn we dan eindelijk aangekomen op de struisvogelfarm waar we een tour hebben gehad en we hebben daar heel veel informatie gekregen zoals: dat ze niet hun kop in het zand steken maar met hun oor op de grond gaan liggen om te luisteren of er iets aankomt, dat je op een ei kunt staan zo sterk zijn deze. ook hebben we ze gevoerd. voor de rest waren daar veel andere vogels en er was ook een krokodil!

Daarna zijn we naar Willemstad gegaan en daar eerst een lekkere batido gedronken, dit is een mix van milkshake en smoothie, lekker!! toen zijn we eerst naar de beroemde pontjesbrug gegaan en eroverheen gelopen ook veel foto's gemaakt, aparte brug.

beetje rondgelopen over de markt, de drijvende markt, handelskade en wat allemaal niet meer weet. stad met heel veel kleurtjes! wat gegeten nog en daarna weer terug en onderweg wat boodschappen gedaan in een hele grote winkel met ook Jumbo spullen.

morgen weer een dagje strand.

hier de foto's die we vandaag gemaakt hebben

Henk en Anita

Wat geweldig allemaal weer! En van die struisvogels wist ik ook helemaal niet, dus ik leer ook nog wat bij? En was die krokodil niet eng?
Veel liefs?

Oma burgers

Ha ha heb ik ook weer wat geleerd, wist dat ook niet
Wat een gezellige kleuren hebben die huizen daar
Het ziet er allemaal prachtig uit mooie foto,s
Dikke knuffel ???