curacao2017.reismee.nl

DAG 3

Ik ben vroeg opgestaan. Ik heb nog wat gelezen. En daarna heb ik nog wat gegeten en dan gingen we naar strand daaibooi(klik op tekst) en het was heel dichtbij en we moesten maar 5 minuten rijden. En we waren op tijd dus we mochten nog een plekje uitzoeken. En de zee was een beetje ruw er was ook meer wind dan gisteren. En ik had mijn binnenstebuiten band meegenomen die ik van Anita heb gekregen. verder heb ik gesnorkeld en om 4 uur waren we weer terug en toen nog in het zwembad gezwommen die vlak bij ons huisje is.

vandaag 2 filmpjes en hier de foto's van vandaag (klik op tekst)

film 2

Reacties

Reacties

Oma burgers

Ook dit ziet er weer heel mooi uit
Wat een prachtige foto,s ,leuk om dit te zien en te kunnen volgen
Dit is een vakantie om nooit meer te vergeten
Veel plezier allemaal
Dikke knuffel??

Henk en Anita

Wat leuk om te zien dat je die binnenstebuiten band nu goed kunt gebruiken! En wat een mooie foto's weer, prachtig!
Geniet er van lieve schat.
Liefs X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!