curacao2017.reismee.nl

DAG 1 EN 2

DAG 1

Ik ben aangekomen in curaçao. En ik was om kwart voor 5 opgestaan. En ik moest 9 en een half uur vliegen. En we werden opgehaald en we waren bij het appartement en even later kwamen we er achter dat we een verkeerde koffer mee hadden genomen .Maar het is goed afgelopen want we hebben de koffer weer.


DAG 2

Ik ben naar het strand Porto Marie geweest en we hebben gesnorkeld en hele hele mooie vissen gezien. kijk maar naar het filmpje!



En daarna zijn we naar een grote super market gegaan. En later zijn we uit eten geweest bij de buurvrouw(eetcafé)

de foto´s die ik gemaakt heb kun je hier bekijken. klik hier

Tot snel en groetjes



Reacties

Reacties

Henk en Anita

Gelukkig maar dat jullie koffer terug is? Ooo wat mooi is het daar en wat een mooie vissen en dat water zo blauw! Geniet maar lekker lieve schat en doe papa en mama de groetjes van ons?

Oma burgers

Wat een lange reis ,maar het is de moeite waard prachtig
Ook een mooi filmpje en jeetje wat een mooie vissen
GELUKKIG IS HET GOED AFGELOPEN MET DE KOFFER
GROETJES EN EEN DIKKE KNUFFEL OOK VOOR PAPA EN MAMA

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!