curacao2017.reismee.nl

dag 12 laatste dag

We hebben lekker rustig aan gedaan en gewoon een beetje gezwommen. En we zijn lekker gaan eten bij karakter en ook met zonsondergang. Het duurde even voordat mijn eten kwam. En ik had nog sushi geproefd en ik vond het een beetje apart smaken. En als toetje nam ik 3 bolletjes ijs met de smaken: mango, aardbei, en nog limoen. En ik vond het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker. En bedankt dat jullie mijn verhalen bekijken en op reageren.

groetjes van: yara,mama,papa

tot morgen

de laatste foto's zijn hier


Reacties

Reacties

Oma burgers ???

???ik vond het geweldig om je te kunnen volgen
Jij hebt het heel goed gedaan,en nu zien we elkaar weer snel
Ik wens jullie een hele fijne terug reis toe
Dikke knuf???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!