curacao2017.reismee.nl

dag 9 Sea aquarium

papa en mama waren om 7 uur opgestaan en ik 8 uur. En we zijn naar sea aquarium gegaan en ik heb daar de dolfijn geaaid en trucjes gedaan en een kusje gekregen en bij hun in het water gegaan en ik heb ook een spelletje gedaan. En ik mocht vragen stellen en ik heb twee vragen gesteld en dat waren: hoe oud kunnen ze worden: 40 tot 50 jaar en de tweede vraag was: hoe zwaar kunnen ze worden: 200 kilo. En er waren ook flamingo's en zaten heel dichtbij en er waren ook vissen, haaien, roggen, zeesterren, kreeften, zeekomkommers, zeeleeuw, schildpad,enzovoort. En daarna zijn we gaan bij plasa bieu en we hebben daar heerlijk gegeten.

de leuke foto's van vandaag

het tweede filmpje

Reacties

Reacties

Oma burgers

Lieve schat ik zit hier met volle bewondering te kijken ,in een woord geweldig
Dit vergeet je je hele leven niet meer ,maar ook stoer dat je het durfde
Toppie
Lieve groetjes en knuffel????

Henk en Anita

Wat maak je veel mee daar!
Helemaal super! En wat een mooie foto's weer! Geniet maar lekker meisje?

Oma burgers

Tja ik weet niet wat ik zeggen moet,in een woord geweldig
Een prachtige sprong van uit de boot,en jij doet het ook gewoon,toppie hoor
Wat hebben jullie daar al veel gezien,geniet er maar lekker van
Lieve groetjes van uit het koude kikkerland
Dikke knuf?ā¤?

Patricia Burgers

Super Yara!
Hoe voelt dat nu zo'n dolfijn aaien. Dat hebben wij nog nooit gedaan...

Wat heb je trouwens op je bord liggen? Leguaan?

Groeten ook van Werner, Cas en Vic

yara wassink

een dolfijn voelt heel zacht een beetje als zachte kleren, een dolfijn heeft ook blauwe moedervlekjes zag ik. Dat aaien komt misschien nog wel eens ik kan het wel aanraden.
Nee het was geen leguaan haha maar gewoon vis.
groetjes terug aan iedereen! goede vakantie gehad jullie?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!