curacao2017.reismee.nl

dag 7 en 8

dag 7

Zijn we naar strand De Grote Knip geweest en het heet ook wel kenepa grandi en het was een heel mooi strand en heel mooi uitzicht als je aan komt lopen. Het was lang rijden en dit ging beter dan de vorige keer met de kaart want deze keer deden we het met de telefoon. En daar hebben papa en ik een schildpad gemaakt in het zand. En de vissen zaten gelijk vooraan, en we zagen twee hele mooie bluawe vissen. En je kon ook van de rotsen springen. En we zijn daar wel lang gebleven. En we hebben onderweg gegeten en ik had patat en papa en mama hadden een kapsalon.

en hier zijn de foto's van de dag

dag 8

Zijn we vroeg uit bed gebeld door ??????????. En we wouden eigenlijk weg maar we zijn lekker thuis gebleven, en we hebben gelezen, en gezwommen,muziek geluisterd,tosti's gegeten,en nog eten gekookt. En we wouden nog een filmpje maken van het huisje en de omgeving maar ik praatte een beetje zacht dus hoorde jullie me niet dus zullen jullie later dat filmpje krijgen. En morgen gaan we naar sea aquarium.

Reacties

Reacties

Oma burgers

Alweer mooie foto,s en weer lekker gegeten,wat een bofkont ben je toch
Wat een mooie stranden hebben ze daar ,echt prachtig
Ik hoop dat ik jullie nog maar terug herken zo bruin
Hier is het maar 15 graden dus niet echt lekker???
GROETJES EN EEN DIKKE KNUFFEL

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!